Zoeken in deze blog

zondag 23 oktober 2011

Smartphone als organizing gadget

'Sinds ik een smartphone heb, is mijn leven veranderd! Het gebeurde vaak dat ik in een winkel kwam en besefte dat ik het boodschappenlijstje vergeten was. Nu heeft mijn telefoon een handige "memo" functie, waarin ik een vaste boodschappenlijst aangemaakt heb. Zodra bv de fles shampoo leeg is, noteer ik in mijn telefoonlijstje dat ik dit moet meebrengen,dus heb ik altijd een up to date lijst bij de hand! Intussen heb ik verschillende lijstjes voor de supermarkt, boekenwinkel, drogisterij, etc.
In de agenda noteer ik niet alleen mijn afspraken, maar ook bijv. wanneer ik mijn spullen in de wasserij kan halen én wanneer kortingsbons/vouchers vervallen zodat ik ze op tijd kan inwisselen. En mijn telefoon? Die vergeet ik nooit!' - Veronique