Zoeken in deze blog

maandag 6 december 2010

Vrolijk administreren

'Ik doe de administratie van ons bedrijf, privé en van een oudere buurvrouw, maar vind het een noodzakelijk kwaad. En dus maak ik het zo leuk mogelijk, zodat ik het trouw elke week bijhoud. Zakelijk heb ik mooie tabbladen, vrolijk gekleurd. Ik begin meteen maandagmorgen en voel me superopgeruimd die dag. Privé heb ik een handig systeem van NIBUD aangeschaft, vrolijke ordners en bijpassende tabbladen. En als ik met mijn buurvrouw de administratie doe, maak ik alles af als zij erbij is. Zo is het gezelliger, weet mijn buurvrouw hoeveel werk het is en heb ik niet de neiging om het weg te leggen en later te doen. Natuurlijk vergezel ik alle acties met lekkere koffie, thee en een vrolijk muziekje.'
Sietske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten