Zoeken in deze blog

dinsdag 7 december 2010

Matrassen keren

'Ik heb een geweldige tip voor het omdraaien van matrassen. Om een lange levensduur te garanderen moeten ze regelmatig omgedraaid worden: het voeteneind naar het hoofdeind en dan ook nog de onderkant naar de bovenkant. Omdat ik altijd vergat hoe ik ook alweer gedraaid had, heb ik een handig hulpmiddeltje gemaakt (kijk, zo!). Deze briefjes print ik uit op wat steviger papier en maak ik met twee veiligheidsspelden op de zijkant van het matras vast, aan het hoofd- en het voeteneind. De A moet aan allebei de kanten leesbaar zijn. Met het opmaken van de bedden, zorg ik dat de desbetreffende maand leesbaar is aan het voeteneind, want daar kun je het meestal het makkelijkste zien. Werkt perfect!'
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten