Zoeken in deze blog

donderdag 7 januari 2010

Rommel van man en kinderen

Ben je rondslingerende rommel van andere huisgenoten (of, zoals in mijn geval, je echtgenoot!!) ook zo zat? Mijn man heeft moeite met zijn eigen rommel opruimen. Ook gedragen kleding ligt gerust op de grond, of het nu in de was moet of best nog een keer gedragen kan worden. Ruiken aan sokken en T-shirts doe ik nog maar zelden. Beneden staat een kartonnen doos in de trapkast waar ik zijn rondslingerende dingen in doe. Zijn rondslingerende kleding stop ik in zijn kledingkast op de onderste plank waar verder weinig in ligt. Als ‘meneer’ wat zoekt weet hij tegenwoordig prima waar hij het kan vinden. Eén nadeel: mijn man vindt het prettig dat zijn rommel tegenwoordig op één plaats te vinden is en voelt geen aandrang om de doos weer leeg te maken (lees: alles op te ruimen). Wat je met een volle doos doet? Hop naar de schuur (of kelder) en je zet gewoon een nieuwe neer… :-)
Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten