Zoeken in deze blog

zondag 3 januari 2010

Post afhandelen

Wat ik altijd gestructureerd doe is de post. Rekeningen die binnenkomen en die niet automatisch betaald worden: direct overmaken en op de post doen. Brieven waar aktie voor ondernomen moet worden ook gelijk afhandelen, of anders uiterlijk de volgende dag indien de betrokkene niet telefonisch bereikbaar is. Verder ik leg ook liever dingen zwart op wit vast dus ik maak gebruik van mail en faxcontact. Dat heeft twee voordelen: ik kan het doen op het moment dat het mij uitkomt en ik hoef niet ellenlang in de wacht blijven hangen voor zoveel cent per minuut. Niet alleen goedkoper maar ook makkelijker. Wel zet ik er zo nodig een deadline in, zodat de ontvanger ook het antwoord binnen een bepaalde tijd geeft.
Joyce

Geen opmerkingen:

Een reactie posten