Zoeken in deze blog

zaterdag 2 januari 2010

Kapotte broek herstellen

Mijn zoon heeft zo zijn drukke periodes en dan laat hij zich veel op de knieën vallen met als gevolg vele kapotte broeken. Om niet elke keer nieuwe broeken te kopen, repareer ik ze. Maar ja, vaak ziet dat er duf uit. Nu probeer ik het op een hippe manier. Bij een spijkerbroek bijvoorbeeld, repareer ik eerst de scheur en zet daar extra viseline achter voor de stevigheid. Dan haal ik als het gaat bijv. de achterzak van de broek; je krijgt daar een leuke donkere plek en de zak gaat op de scheur. Eventueel zet ik er nog een applicatie op; zo “pimp” ik ook de broeken van mijn zoon op tot een meisjesbroek. Tegenwoordig zijn er tenslotte veel leuke stofjes en applicaties te vinden! Goed voor het milieu en voor je eigen portemonnee.
Gonny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten